شیوه های افزایش فروش آنلاین

افزایش فروش آنلاین ، یکی از دغدغه های فروشندگان اینترنتی افزایش فروش می باشد. چطور می توان فروش را افزایش داد؟

شاید این موضوع مهم را در اینترنت برای یافتن پاسخ صحیح جستجو کرده باشید که با کلمه آژانس مارکتینگ روبرو شده باشید. طبق وعده های آژانس های مارکتینگ شما می توانید در عرض چند روز با هزینه ی هنگفتی که باید انجام دهید به درآمد بالا برسید. به نظر شما این روش امکان پذیر می باشد؟ ما قصد داریم در این نوشته چند روش کاربردی و مفید را در مورد شیوه های افزایش فروش آنلاین به شما آموزش دهیم. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

افزایش فروش آنلاین

افزایش فروش آنلاین

شماره یک –  برای هر محصول یک صفحه مجزا داشته باشید

افزایش فروش آنلاین ، شیوه های گفته شده هر چند ساده به نظر می رسد اما تاثیر زیادی در فروش شما خواهد داشت. شما بهتر است برای محصولات خود صفحات جداگانه ای داشته باشید ، از تصاویر در معرفی محصولات خود استفاده کنید. صفحه استفاده شده ی شما در معرفی محصولات می تواند در فروش شما بسیار موثر باشد. استفاده از توضیحات ترغیب کننده باعث می شود تا کاربران جذب تیترها و توضیحات شما شوند. یکی دیگر از شیوه های افزایش فروش در این بخش سیاست های صحیح قیمت گذاری می باشد. شما می توانید تخفیف های به موقعی را برای کالای های خود درج کنید. همچنین برخی محصولات خود را می توانید حراج بزنید یا جشنواره های مختلف برگزار کنید. اگر بتوانید نکات گفته شده را به صورت صحیح اجرا کنید با افزایش فروش مواجه خواهید شد.

شماره دو به مشتریان وفادار خود کوپن تخفیف بدهید.

افزایش فروش آنلاین ، ذات انسان به گونه ای است که تخفیف گرفتن را از صمیم قلب دوست دارد ، شما سعی می کنید به عنوان یک خریدار در بخش های مختلف جشنواره شرکت کنید و کالاهای خود را تخفیف ویژه دریافت کنید. کلمه تخفیف باعث ایجاد یک محرک در هنگام خرید در فرد می شود. شما به عنوان یک فروشنده می بایست با کلمات به شیوه درستی بازی کنید. از جملاتی استفاده کنید که تاثیر گذاری زیادی بر روی مشتری داشته باشد. بهتر است در این زمینه خلاقیت به خرج دهید. استفاده از تجربه در فروشندگی یک اصل مهم می باشد. شما می توانید کوپن های تخفیف فروشگاه خود را به بهانه های مختلف به دست مشتری برسانید. می توانید روز تولد مشتری را در نظر بگیرید تا مناسبت های خاص موجود در تقویم را بهانه ای برای این کار قرار دهید.

شماره سه کیفیت عکس های محصولات خود را افزایش دهید

افزایش فروش آنلاین ، تصاویر محصول یکی از مهم ترین عواملی است که تاثیر زیادی در فروش دارد. یک موضوع مهم در خریدهای مجازی این موضوع می باشد که مشتری در خرید آنلاین نمی تواند جنس را از نزدیک ببیند و آن را لمس کند پس بهتر است عکس محصولات شما با کیفیت باشد. بهتر است برای عکس گرفتن از محصولات خود از دوربین های عکاسی استفاده کنید. برای داشتن عکس با کیفیت دوربین گوشی کافی نیست. شما می بایست از زوایای مختلف با دوربین عکاسی از محصولات خود عکسبرداری کنید.

شماره چهار بهینه سازی لازم را در صفحات خود اعمال کنید

افزایش فروش آنلاین ، دسترسی راحت خریدارن به محصولات شما باعث می شود تا فروش شما افزایش پیدا کند. دسته بندی های مناسبی برای محصولات خود در نظر بگیرید. مطالب ارسالی شما در فروشگاه می بایست دارای سئوی مناسبی باشد. طبق الگوریتم های سئو قطعا شما در صفحات داخلی می توانید سئو راحت تری نسبت به صفحه اصلی داشته باشید.

شماره پنج برای فروشگاه خود وبلاگ بسازید

افزایش فروش آنلاین ، کسانی که آشنایی بیشتری با سئو و بهینه سازی سایت دارند از ارزش وبلاگ باخبر هستند. شما برای افزایش فروش خود بهتر است برای فروشگاه خود وبلاگ راه اندازی کنید. در وبلاگ خود می توانید مقالات متنوعی در مورد مزایای خرید آنلاین و تجربه ی خرید خود از سایت های مختلف بنویسید. شما می بایست در وبلاگ تجربه های خود را با کاربران به اشتراک بگذارید. بهتر است وبلاگ های خود را به صورت مستمر آپدیت کنید. چرا که همین وبلاگ ها به مرور زمان یک بک لینک ارزشمند برای فروشگاه شما خواهند شد.

چرا باید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید؟

شماره شش تمرکز ویژه بر روی مشتریان فعلی

افزایش فروش آنلاین ، حفظ مشتریان فعلی خیلی کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید و بالقوه می باشد. خیلی از افراد از مشتریان فعلی خود غافل می شوند چرا که به دنبال مشتریان جدید هستند. شما می بایست در حفظ مشتریان فعلی خود کوشا باشید. شما می توانید با روش های مختلف نظیر ارسال ایمیل تبلیغاتی برای مشتریان فعلی خود آنها را ترغیب به خرید مجدد کنید. یکی از روش های تبلیغات ساده که بسیار موثر است تبلیغات دهان به دهان می باشد که بدون صرف هزینه ای از طرف شرکت تاثیر زیادی در فروش خواهد داشت. بهتر است تمرکز خود را بر روی مشتریان فعلی بگذارید که شما را به عنوان یک فروشنده مشتری مدار بشناسند.

شماره هفت تاثیر شبکه های اجتماعی را نادیده نگیرید

افزایش فروش آنلاین ، این روزها شبکه های اجتماعی از جایگاه ویژه ای در بین مردم برخوردار می باشد. شما برای فروش بیشتر نیاز به بازاریابی دارید ، می توانید برای بازاریابی از شبکه های اجتماعی کمک بگیرید. شبکه های اجتماعی دارای مزایای زیادی برای فروش بیشتر می باشد. چرا که شما هزینه ای برای ساخت کانال یا صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف نمی پردازید. می توانید به صورت کاملا رایگان با هزاران نفر در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. شما می توانید کار خود را از شبکه اجتماعی اینستاگرام شروع کنید. شما می توانید از مقالاتی که در وبلاگ خود منتشر کرده اید کمک بگیرید و در شبکه های اجتماعی خود قرار دهید. می توانید با ترغیب کاربران به لایک و کامنت مشتریان بالفعل خود را افزایش دهید. استفاده از تصاویر و کپشن مناسب برای جذب کاربر بسیار مفید می باشد.

شماره هشت پا به پای مشتریان خود باشید

افزایش فروش آنلاین ، با راحت شدن فرآیند ساخت سایت و فروشگاه مختلف خیلی از افراد می توانند به راحتی فروشگاه اینترنتی برای خود راه اندازی کنند. به همین دلیل کسب و کار اینترنتی به شکل ویژه در حال افزایش است. اما سوال اینجاست آیا داشتن یک فروشگاه اینترنتی کافی است؟ قطعا جواب این سوال خیر است. محدود کسانی هستند که می توانند به فروش ویژه ای دست پیدا کنند. شما اگر به صورت فیزیکی برای خرید لباس اقدام کنید قطعا دوست خواهید داشت یک همراه داشته باشید که شما را در حین خرید راهنمایی کند. دنیای مجازی به دلیل مجازی بودن آن و عدم لمس کالاها نیازمند بیشتر همراه می باشد. شما باید شفافیت لازم را برای محصولات و خدمات خود ایجاد کنید. یکی از راه های همگام بودن با مشتری چت آنلاین و پشتیبانی تلگرامی می باشد که این روزها در اکثر فروشگاه ها و سایت ها فراگیر شده است. شما می توانید در فروشگاه خود یک صفحه برای درج سوالات متداول خریداران خود ایجاد کنید.

http://www.wizmiz.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/

شماره نه آیا قابل اعتماد هستید؟

افزایش فروش آنلاین ، در این دوران شک و تردید به فروشگاه های اینترنتی زیاد می باشد. زمانی که بحث معامله و رد و بدل شدن پول باشد این موضوع دوچندان می شود. چگونه می توان نشان داد که قابل اعتماد هستیم؟ شاید طبیعی به نظر برسد که مشتریان اعتماد کمتری به فروشگاه های اینترنتی داشته باشند. شما می بایست نسبت به آن چیزهایی که مشتری نسبت به آن تردید دارد تجدید نظر کنید. شما می توانید بخش نظرات کاربران خود را فعال کنید. در زمینه پرداخت وجه نیز می توانید از درگاه بانک های معتبر بهره بگیرید. یکی دیگر از روش های اعتمادسازی گرفتن نماد الکترونیک می باشد.

شماره ده برای موبایل و تبلت بهینه باشید

افزایش فروش آنلاین ، با گسترش تبلت ها و موبایل های هوشمند دیگر کاربران کمتر به سراغ پی سی و لپ تاپ می روند. شما می بایست فروشگاه خود را ریسپانسیو کنید تا کاربران بتوانند به راحتی به بخش های مختلف فروشگاه شما از طریق تبلت یا گوشی دسترسی داشته باشند. شما می بایست سایت خود را در فواصل زمانی مختلف بررسی کنید که آسیبی به ریسپانسیو آن نرسیده باشد. شما می توانید با رعایت نکات گفته شده در بالا به راحتی فروشگاه خود را به مدیریت کنید و کسب و کار خود را رونق دهید.